Melikeakkc Nurnurseyms benim o süreç zor geçmişti banyo da ağlayıp çıkmıştım 😂 gece saçımı kurutmaya da üşenmiştim 4 ay kafamı sağa sola çeviremedim😂 kış bebesiydi çok terlemem olmadı. Normaldi. Siz siz olun soğukta kalıp üşütmeyin hele lohusayken. 😂😂