Merhaba arkadaşlar 27 haftalık gebeyim ilk çocuğumda hep özele gitmiştim ama bunda kontrollerimi hep devlet hastanesinde gittim ilk doğum sezeryan olduğu için bundada sezeryan olcaksın dedi doktor bu hastaneye giden yada sezeryan olan tanıdığı var mı nasıl ilgilenirler sezeryanı nasıl yaparlar diye düşünmüyor değilim