oykumens ben hemen gidip bebek gorelım muhabbetıne asırı sinir oluyorum bebek 2-3 aylık olunca gıdılmelı bence cunku anne bebegı beslemek ıstıyor ama etrafında ınsanlar var ve bu ınsanlara kalkıp cay kahve bısey mutlaka yapılacak helekı benım gıbı yardım edecek kımsenız yoksa zor ev ahalisi de gelen mısafırle oturuyor hzımet beklıyor sen bebegının huyunu suyunu ogrenmeye calısıyorsun bırde aman Mısafır gelecek telası oluyor benım bebek oyle cok uyumuyor kucak ıstıyor hu durumda cok zorlanıyorum yarına mısafır gelecek mesela. Kalkıp temzılık mı yapıyım ıkram mı hazırlıyım yoksa aglayan cocugumla mı ılgılenıyım