Zehrakcr05 Gebeliğim 31 haftadayım ara sıra sersemlik ateş basması oluyor ilk gebeliğimde yaşamadığım için sizlere sormak istedim yaşayanlar var mı normal bir durum mu doğum yaklaştıkça strese giriyorum panik atağı olan biriyim kaygı endişe artıyor bunlardan dolayı psikolojik de olabilir mi ?
uykusuz1parol Zehrakcr05 sersemlik stresle birlikte bana da oluyor ateş basması da oluyor bende stresli ve panik biriyim