Melosum34 İyi akşamlar kızlar bebeğim 31 aralikta 33 haftalık olarak doğdu 2170 kilo ile yoğun bakımdan çıktı şuan 3100 kg olmuş günde 4-5 cisli bez çıkarıyor 1-2 de muhakakk büyük abdest yapıyor sizce iyimi gelişimi boyu da 47 cm
Melosum34 Ece0907 suyum sızıyormus ben akıntı saniyordum kontrole gittim acil sezeryana aldılar bebeğin suyu kalmamıştı 😌
MNGsy Melosum34 maşallah annesi herşey yolunda gibi inşallah daha iyi günler görün Allah kolaylık versin bebise sağlık ♥️