metemom_ Bende de pcos var, 30 yaşındayım adetim genelde düzenlidir, sadece sivilce ve tüylenme sorunum vardı, hangi doktora gitsem hamile kalabilirsin hiç bir sorun yok sadece kilo alma, kilo alırsan adet düzensizliği tembellik vs olabilir dendi. Çocuk düşünmedik, korunduk 5.yılın sonunda bi gün hamile olduğumu öğrendim. 🥰 Şimdi 32. haftadayız. Bence başka bir doktora görünün.