Benim göbeğimde inmiş gibi durmuyor hatta hala yukarıda bana sorarsanız ama dün bebeiğimin doğum kanalına yerleştiğini çok aşağıda olduğunu, rahim ağzının kısalıp yumuşadığını ve 2 cm açılmam olduğunu öğrenerek erken doğum riskiyle hastaneye yattım. 32+4’üm bu arada. Yani bence o durum herkeste aynı olmuyor yada aynı etkiyi göstermiyor 🤷🏻♀️