Ben sporcuyum dövüşçü. Bel fıtığı yüzünden bırakmıştım. 3 tane fıtığım var ve çok zorlanıyordum. İğne tedavileri, fizyoterapi, çektirme birçok yöntem bende korkuyordum. Fakat hamile kaldım şuan 27. Haftadayım çok şükür ki sanki bel fıtığım hiç yok. Hiç ağrım olmadı acaba bebek iyileştirdimi? Sezeryan olacağım. Doğumdan sonra da böyle olursa ringlere geri dönerim diyorum 😅