Aysenurbtn Adetim 2 gün gecikti sabah test yaptım pozitif çıktı emin olmak için yine yaptım çıkmadı eczacı yeni hamileysen ilk idrarında çıkar dedi sizce var mıdır
babyiscomings Gecikmeden önce yaptın mı hiç canım ben yaptım negatifti gecikmeden sonra yapmadım daha
Gg5348 Aysenurbtn kan en garantisi bazen testte sıkıntı olabiliyor bir de eczacının dediği gibi geç döllenmeyse anca çıkıyordur
Aysenurbtn Gg5348 ilk idrarımla yaptığım çıktı öğleden sonra çıkmadı eczacı gebeliğin erkense çıkmaz dedi
mucizemom8 Aysenurbtn çok yeniyse çıkmamis olabilir diğer testte çoğunlukla ilk idrarla yapılması önerilir canım çünkü HCG düzeyi ilk idrar da çok daha fazla görülür kan testi vererek emin olabilirsin inşallah güzel haberler alırsınız 🙏