Merhaba kızım 2 yaşında bu mayısta 3 yaşına girecek inşallah tuvalet eğitimi verdim 3 ay kadar oldu, gece altını ıslatmayan çocuk gün içinde çişi geldiğinde zaman zaman söylese de bazen söylemiyor ve altına kaçırıyor dışarıda olduğumuz zamanlarda söylüyor ama evde çişi geldiğinde söylemiyor altını ıslatıyor. İstemsiz sinirleniyorum kızıyorum. Çok akıllı bi çocuk maşallah herşeyi biliyor anlıyor ama çişi geldiğinde zaman zaman söylemiyor bunu yaşayan anneler var mı aranızda ?