Hasret72 evet özel hastane. Doktorumla biz öncesinde neyi ne zaman yaparız diye konuşmuştuk. Yani ben sordum çatı muayenesini ne zaman yaparsınız tekrar ne zaman görürsünüz vs diye o yüzden planlı gidiyoruz hep çok da iyi oluyor. Hem hazırlıklı gidilmiş oluyor ondan daha rahat hissediyorsun