Merhaba hanımlar 23 haftalık gebeliyim 2. Hamileliğim ilk doğumum sezeryan oldu bu bilgiyi verim ilk olarak sabahtan beri sezeryan yerime yakın bir yerde hareketlerini hissediyorum ama bildiğiniz ayağını çıkaracak gibi 😂 normal mı sizce bu durum ilk gebeliğimde böyle birşey yaşamadım bu durumu yaşayan var mı aranızda ?