Selmagkk benim hamilelikte deg öncesinde vardı 2 yıl savaştım bununla şuan çok iyiyim 36 haftalik ikiz gebeyim
Hafız dede sac kıran ilaci var onunla kurtuldum instramda sayfası falan var Google falan da çıkıyor biraz pahali ama kesin net çözüm denemedigim hiç birset kalmamıştı kortizonlu iğneler ilaçlar vs 2 yıl sonunda bu ilaçla kurtuldum yani reklam falan değil bu tavsiye sadece kullanıp memnun olanda çok var
Hamilelikte de zararı olacağını sanmıyorum deri üzerine yaptığın için