ozgerbas kızlar merhaba.. regl tarihim 23 üydü yani dündü. bugun kahverengi lekelenmem oldu.. sizce sökülüyor muyum yoksa hala umut var mıdır erken gebelik testi negatif cıktıgı için ümidim yok gibi :( Ama işte insan hep bi umut düşünüyor
Elzeminval Kahverengi leke varsa muhtemelen sökülüyordur.ama hiç üzülmeyin öyle bir zamanda gelir ki..demek daha vakti var.Allah hayırlısı ile en yakın zamanda nasip etsin 🤲🏻 insan nasip olunca bütün bu bekleyişleri unutuyor inanın.sizde unutacaksınız