Bus-ra590 Kızlar 20 haftalığım kalp seğirmesi gibi oluyor yaşayan var mı ? İnternetten baktığım da biraz kötü şeyler gördüm panik yaptım
tuba-berfin Bus-ra590 ay benim de ilk hamileliğimde özellikle geceleri olurdu eşim cok korkardı. Şimdi daha yeni insallah yine yasamam o dönemlerde
Whitehomeby Bus-ra590 bende sürekli oluyor bir de nefesim daralıyor ama korkulacak bir şey yok bebek büyüdüğü için sıkıştırıyor organları bir de hareket ettikce carpıntı cogalıyor bende bazen panik atak geçirdiğimi düşünüyordum ama sakin olmakta fayda var
2cocukluana_ Bus-ra590 sol yarafima yatınca benim de kalbim çıkacak gibi oluyordu o haftalarda oturup nefes egzersizi yapın iyi geliyor
Bus-ra590 Whitehomeby normal doğumu etkiler mi acaba bende 2 gündür olmaya başladı ilginç bir şekilde korkmaya başladım
Tulayy1 Whitehomeby merhaba bende de aynı şikayetler oluyor peki siz nasıl başa çıktınız bu durumla önerebilecegnz birşey varmı bu durum normalmi
rojingok Bus-ra590 gayet normal olduğu için etkilemez diye düşünüyorum bende 2 trimserde cok vardı geceleri ölecek gibiydim 3 de vardı ama şuan son aydayim biraz azaldı inşallah doğumdan sonra bir daha olmaz
Whitehomeby Bus-ra590 bebek doğumda kanala ineceği için daha rahat nefes alacaksınız panik yapmazsanız çarpıntı da oluşmaz. Ama öncesinde bunu tabi bir doktorunuz ile konuşun derim
Whitehomeby Tulayy1 Bende hala ara ara devam ediyor bebek cok hareket ettikce kalp ritmimde artıyor ya pozisyon değiştiriyorum ya da biraz kalkıp geziniyorum temiz hava da cok iyi geliyor
Senaasyaali Ben de çok yaşıyorum maalesef 26 haftalık hamileyim. Benim yaşadığım şey ekstrasistol gebelikten öncede vardı şimdi daha fazla arttı. Bazen çok rahatsız ediyor
Senaasyaali dimet Bu benim ikinci doğumum olacak nasipse ilk hamileligimde de vardı ekstrasistol normal doğum yaptım. Açıkçası sormadım ama bir sorun olacağını düşünmüyorum çünkü ekstrasistol bir hastalık değil
dimet Senaasyaali Benimde aynı şekilde çarpıntım var nabzım yüksek atıyor yada 2 atıyor bi duruyor, doktor normal doğum sıkıntılı olabilir efor harcayacağın için daha da yükselecek nabzın sezaryen daha iyi olur dedi
Senaasyaali dimet Birdaha ki kontrolümde bende unutmazsam sorarım ama ekstrasistol stresle çok bağlantılı bir şey. Sezaryen fikri beni daha fazla strese sokuyor. İlk doğumumda çok kolay olmuştu vajinal doğum fikri beni çok rahatlatıyor bu yüzden.