Aynuraynur evet canım bende onu görünce apar topar gittim zaten sağlık ocağında yapılmıştı tahlil o da dahiliye doktoruna gösterin demişti. Sağolsun doktor, kadın doğum doktoruna başhekime falan sordu bi sorun olmaz dediler. Yüksek olması riskli oluyo galiba. Sende bi sor için rahatlar hiç değilse😊