Kbradll Kızlar 17+1haftalık hamileyim daha yeni lavaboda kalçamın üstüne düştüm yani sırt üstü şimdi acile gidicez kadın doğum aciline mi gitmem gerekiyor yoksa normal acil mi bakıyor ya bebeğime bir şey olmuşmudur ya
Merviiss Kbradll geçmiş olsun biraz önce oğlum karnıma atladı acile gittim hemsire ve dr dedi ki korkma böyle şeylerde bebek baya korunuyor zaten suyun içinde ona öyle kolay bir şey olmaz dedi ama biz anneler asla gitmeden baktırmadan duramayiz
Aslaninannesi_ Canım korkma panik yapma bende merdivenlerden yuvarlanmıştım allahın izniyle bir şey olmaz inşallah