Bzm Merhaba güzel anneler. 4 aylık hamile biriyim ve aşırı kilom var. Doktor her gittiğimde kızıyor, haklı olarak. Ama bu ay ekmeği komple kestim. Tek düşmanım oydu zaten. Gene iki kilo almışım. Aşırı canım sıkıldı. Ne yapacağımı hiç bilmiyorum.
mlkkk Bzm Aslında gebelikte diyetisyenler pek yormuyor sadece porsiyon kontrolü ve protein yağ karbonhidrat ayrımını yaparak ve vücudunuzun neye ihtiyacı varsa ona ağırlık vererek beslenmenizi sağlar yani yön gösterir en azından bir aylık bi destek alarak doğru beslenmeyi öğrenebilirsiniz. Çünkü direk ekmeği karbonhidratı kesmek kilo verdirmez onlardanda yemeniz gerek.Yine de siz bilriisinz 🙂