Baharr28 Kızlar en son 15 ocakta kan vermiştim 216 çıkmıştı betam bugün verdim 11443 çıktı, çok yüksek mi yoksa normal mi sizce ikiz gebelik olabilir mi
mlkkk Baharr28 çok yüksek değil 2katı artsa 9binlerde oluyor zaten tam 2katı artacak gibi bi durumda yok tabi 🙂betaya göre ikiz mi tek mi olduğu belli olmaz. Değeriniz güzel artmış
Tazegelin12 Baharr28 Betayla ikimiz üçüz gebeliğin bi alakası olmuyo artışta normal bi artık 2 günde 2 katı çıkıyor zaten sağlıcakla gelsın inşAllh
Evrim-96 Baharr28 merhaba gayet iyi benim de sizin gibi geçen haft cuma 1041 di bugün 12.655 olmuş 🥰 sağlıkla kucağımıza alalım🫶🏻
Bino1 Baharr28 2 günde 1, 2 katına çıkması gerek gene de max 6000 bine yükselmesi gerek ikiz olma olasılığı yüksek bence :)
Baharr28 mlkkk 2 günde bir 2 katı artsa bende 3 binlerde falan hesaplamıştım yanlış hesapladım herhalde heyecandan 😂😂
minikelebek_ mlkkk Baharr28 Tazegelin12 Evrim-96 Bino1 Bende ayın 10 unda vermiştim en son 221 di ayın 22 sinde verdim 41235 olmuştu normalmi acaba
Evrim-96 minikelebek_ 12 gün için güzel artmış ama bu konuda çok bilgim yok canım tecrübeli anneler yazsın merak ettim ben de😌
Bino1 minikelebek_ kızlar benim 2 gebeliğim tabi ki doktor değiliz ama ilk öğrendiğimde 102 idi sonda 2 gün sonra 250 falan dı 2 gün sonra küsür sonra 1500 gibi arttı ben ondan acnaa ikiz mi diye düşündüm arkadaşınkini ama herkesin horman düzeyi farklı olabilir ondan ikiz sandım hayırlısı olsun inşallah :)
mlkkk minikelebek_ evet normal 12si-500 14ü-1000 16sı 2000 18i-4000 20si-8000 22si-16bin 24ü 32bin diye hesaplarsanız ki dediğim gibi tam 2katı olmaz daha çokta artabilir oran gayet güzel artmış 3binden sonra zaten kese gözükür daha da takip etmeye gerek olmaz 🙂