Hedka Merhaba 33.haftadayım bugün göbek çevremde ara ara artıp azalan bir acı var bebeğimin hareketleri de normale göre daha yavaş sanki böyle bir sancı/acı yaşayan var mı?
Bebisiminannesii Benim sancim fln yok ama bugün hareketlerini hiç hissedemedim diyebilirim. Cok hafif hissettim gibi oldu sanki tam da emin olamadım. 33 haftaligiz ..
Hedka iremdogu220 bunlar yalancı sancı mı acaba ya da bebek büyüdüğü karın gerildiği için mi oluyordur
Hulu61 Gece çok oluyor bana sabah göbek deliğimi çekiyorlar gibi bir acım oldu baya duş aldım kremle göbeğimi okşadım kızım rahatladı biraz gün içinde daha olmadı şükür
Fbebek-0965 Bende de oluyor 33 haftadayız ve geçen gün yalancı sancılar yüzünden devlet acilinde sezaryen a alıyorlardı