Kızlar merhaba 9 ocak’ta çatlama iğnesi vuruldum dediğim gibi ama bugün erken gebelik testi yaptım hiçbir çizgi falan filan çıkmadı ya bildiğimiz dümdüz negatif böyle olup da daha sonra pozitifi gören var mı gerçeği bilmiyorum Bu ay yine de olmaz diyorum çünkü hiçbir belirti yaşamıyorum ne kasık ağrısı ne bel ağrısı hiçbir şey