Arkadaşlar 8+5deyiz dün tuvaletten sonra kahverengi leke geldi hemen uzandım dinlendim bir daha çıktığımda olmadı gece uyanıp lavaboya gittiğimde yine aynısı oldu öncelikle ebeye sordum kan görmediğim için normal olduğunu ama kadın doğum uzmanının görmesi gerektiğini söyledi. Doktoruma gittim bebeğim sağlıklı kalp atışlarını duydum kese estrafında kanama alanı yok bazı testler yapıldı eşimle kan uyuşmazlığımız var erken önlem almak için. Onlarda temiz çıktı doktorum hiçbir şeye gerek duymadı. Hâlâ kahverengi leke geliyor idrardan sonra bu durumu yaşayıp bir şey kullanmadan geçiren var mı. Birkaç gün yoruldum ondan olabilir mi