Cemrelvin ıslaklı olabilir beyaz akıntıyla ilk zamana göre biraz daha fazla bundan korkma pembe kahverengi kırmızı akıntı gelirse nişan gelmiş demektir düzenli aralıklarla kasıkta ve belde ağrı olursa az bile olsa hemen doktora git ağrı eşiğin yüksek olabilir şiddetli ağrı yok die de doktora gitmemezlik yapma nişan gelmedende sancı başlayabilir başladığı zamnda ılık duş al bnm tavsiyem saçını yıkama hasta olmanı istemem gögsünden altını kasıklarını ve beline tut cıktıgında duştan tekrar takiplerdin zaten o saatten sonra bilirsin düzene binerse sancı git doktora duşu aldıktan sonra sancı gecebilir çünkü kendini panikletme ıkınma doktor dogum başlamış derse bol bol çömel ıkın hareket et doktordan önce yapma bu hareketleri kakan gelme hissi yaşayabilirsin buda çok normal genelde gelmemiş olur bebişin baskısından dolayı öyle hissedersin duştan sonra kendini rahatlatmak için makyaj yap sacını yap ( kapalı olsan dahi çünkü doğum dan çıktıktan sonra başını örtmek aklına bile gelmez bnm öle olmuştu😂 kimsede sen kapalısın kafanı kapat aklı vermez 😂) bunlar bnm sana nacizane tavsiyelerim sadece yapman gereken sakin olup bebeğini kucagına alıcagını hisset gerisi çorap söküğü gibi geliyor Rabbim sağlıcakla kucagına almayı nasip etsin canım 💙❤️Şimdiden hayırlı olsun