Newmomdml Merhabalar, Yavastan dolap hazirligina baslayacagim be egin kiyafetleri icin. Sorum şu, bende kurutma makinesi var. Kiyafetleri yikayip direkt kurutma makinesinde kurutsam olur mu utu vs yapmadan katlayip koysam?
2prens1prenses_ Newmomdml valla canım 3. Gebeliğim bu diğerlerinde yıkadım güneşte kurttum utuledim ama inanirmisin bunda sadce yıkadım geri yerlerine yerleştirdim ütü yapmaya takatim yok bundan bişey olmaz canım ne olucak sanki
Mrvsmt2502 Newmomdml ilk gebeliğimde her şwyi yıkayıp ütüledim, şuan 2. Ye gebeyim 60 derrcede yıkayıp katlayıp yetleştirdim ütü yapacak gücümde vaktim yok bunun için yüksek derecede yıkadım zaten temizken kaldırmıştım
Newmomdml Mrvsmt2502 2prens1prenses_ bende bu mantikta kurutma makinesi zaten yuksek iside kurutuyor, tozu pisligi havı her seyi cekiyor ütüyü gerek yoktur diye düşündüm. Kiyafetleri 30 derecede bile yikasam bence kurutma makinesinin isisi hijyen acisindanda baya yeterli olur, tesekkur ederim 🌸🌸