Selam herkese 33.haftadayım bebeğin kilosu 2 hafta geride idi bugun doktor kontrolum vardı 3 haftaya gerilemiş protein ağırlıklı beslenme düzeni olusturmustu ve ona göre besleniyordum oysa ki doktor da perinatolojiye yönlendirdi beni orada ki doktor da ciğer geliştirici iğne yapalım dedi bu gibi durumla karsılasan var mı acaba