Cerenbelis1 cansureis medikal park Sibel mutlu aşırı aşırı memnun kaldım doğumumu yaptı çok tatlı bi doktor tam bir sene oldu yapalı ama tekrar gidicek olsam gene ona giderim bütün çevremi sibel hanıma yönlendirdim ve çok memnunlar
eylulll-98 Bülent Serdar san. Ben ona gidiyordum ve aşırı aşırı memnun kaldım. Çok iyi bir doktor, kesinlikle tavsiye ederim
kediseviyorum eylulll-98 gerçekten çok iyi bir Dr bende gitmiştim şu an Gebze’de olsam yine kendisine gider doğumumu orda yapardım.
[silindi] eylulll-98 ya bende yeni hamileyim. Bir iki defa peline gittim ama kimse memnun değil. Bu doktorfan memnun kalanlar var gerçekten iyi mi ilgili biri mi? Doğumada kendisi mi giriyor
kediseviyorum Cerenbelis1 Sibel mutludan ben hiç memnun kalmamıştım iki kez gittim alttan muaynede bacağimdaki çatlağı görüp kızmıştı bana bu çatlak ne bu yaşta bide çocuk dogursan vicudun ne biçim olur diye tavırları falan bir tuhaf tersti yani basindan savar hali vardi
Cerenbelis1 kediseviyorum aa şaşırdım ben ve çevremdekiler çok memnunuz çok tatlı birisi aslında neden öyle yapmış anlamadım
Dlr13 Asi19ebrar anladım odada iki koltuk vardır o zaman heralde annem ve kaynanam kalcak ondan merak etttim
bmk22 [silindi] pelin hanımın eşine gitmelisin Bülent Beye hem ilgili hem çok babacan pelin hanımla ilgili bende olumsuz şeyler duymuştum
vascenceloss [silindi] ben de Pelin’e gittim muayene için kiloma taktı 170 boyundayım 75 kiloyum 15 kilo vermen lazım falan dedi ne alaka oldum tamam kilo fazlam var da gebeliğe engel de değildir o kadar bi daha da gitmedim zaten merkez prime’ın gittiğim bölümlerinden hiç memnun kalmadım
[silindi] 37nagis muane ücreti 2 k doğum şuan 30 k normal sezaryende 45 k ama yeni yıldan sonra fiyatlar artıcakmış tabi