Hanımlar selam,
19+3 deyim 2 gündür hafif olarak sol üst tarafta başlayan bir ağrım vardı gaz olabilir diye düşünüyordum yürürken kasıklarıma da ağrı girmeye başladı dinlendim hafifledi uyudum geçti ama gün içinde tekrar bu ağrıyı yaşadım bugün hatta artık sadece sol tarafım değil sağ tarafımda da özellikle kasık bölgesinde ağrım olmaya basladı
Böyle regl başlama sancısı gibi ama hafif hafif
Herhangi bir kanamam vs hiç olmadı ama normalde geçerdi diye düşünüyorum ağrı 😔