Buse_yalcin Kızlar 36. Haftaya giriyoruz ve hareket azlığı hissediyorum hep de doktor kontrolü sonrası oluyor. Tatlı yemek harici ne yapıyorsunuz hareket etmesi için
Fatmaacylnn Buse_yalcin meyve suyu içiyorum vişne özellikle bide onunla konuşuyorum hareket etmeyince insan çok korkuyor yeri daraldığı için normalmiş aslında bu haftalarda ama doktor bana saatte 2 kereden az hareket ederse hemen gel dedi o yüzden korkuyorum
Girlmama Buse_yalcin vişne suyu falan diyor doktorum ama ven rahatsız ediyorum ultrasonla dönsün diye karnımıza vuruyorlar ya öyle vuruyorum çok panik olursam ama genelde hareketli bir bebiş benimki
2prens1prenses_ Buse_yalcin ya benimde öyle endişeleniyorum 35+3 benimde hareketi dünden beri çok çok az hastaneye gittinmi canım sen hiç ben pazartesi gidicem ama o zamna kadarda dayanirmiyim böyle bilmiyorum
Buse_yalcin Fatmaacylnn ya normalde bizimki de çok hareketliydi. Dün kontrol vardı gittim uyuyordu her şey yolunda ama hep eve gelince duruyo hiç oynamıyor Bugün hiç sert bişey hissetmedim. Korkuyorum hemen ya
Almira_ Fatmaacylnn normal değil.hareket etmeyince korkmaniz gerekiuor çünkü hareket etmesi gerek. Ben 40+0 im inanın 2 dk durmuyor. E yeri dar ama hep hareketli. Yani hareket azalması bir tık normal ama saatlerce hareket etmesi asla normal değil. 2 saatte en az 10 hareket olmalı deniliyor.
Fatmaacylnn Buse_yalcin valla bende öyleyim alışmışım çok hareketli haline şimdi hareket etmiyo gibi geliyo inşallah biran önce sağlıcakla kucağımıza alırız bebişlerimizi de korkumuz endişemiz biter🥰💕
Buse_yalcin 2prens1prenses_ dün gitttik kontrol vardı işte uyuyordu bende demir eksikliği var ilaç kullanıyorum doktor dedi ki aksatma o da yorgun olur o yüzden düzenli olarak kullanıyorum ama doktordan geldiğimden beri de bir hareket hazırlığı var her doktor kontrolü sonrası böyle oluyor sonra tam doktora gitmeye yakın hareketlenmeye başlıyor
Buse_yalcin 2prens1prenses_ Şu an mesela sütlü Türk kahvesi yaptım hareket etsin diye çok hafif hafif vuruyor
Buse_yalcin 2prens1prenses_ Çok sert değil ama hafif hafif kıpırdanmalara başladı zaten bizimki genelde gece çok hareket ediyor
2prens1prenses_ Buse_yalcin iyi elhamdülillah varlığını belli etsin yeter kafasindayim bende ama hiç bir hareket olmayınca insan korkmuyor deil ya
Fatmaacylnn Almira_ benim de hareketli ama eskisine göre daha az doktora sordum normal dedi yeri daraldı artık dedi ama insan bundan bile korkuyor bende 38+1im artık kucağıma alsam diye bekliyorum💕
Buse_yalcin Fatmaacylnn bakalım bizimki de 2 3 haftaya gelir herhalde doktor öyle dedi. Pazartesi günü de ebe buldum kendime o gelecek o da tavsiye verir zaten ne yapmam gerektiğini
ayse5487 34+4 üz benim de hep hareketi azdı saatlerce bişey yapmadığı oluyor ultrasonda bile doktor vura vura anca bir iki hareket ettirtiyor başka yok :/ :( anksiyetemi tetikliyor vallahi
Buse_yalcin Fatmaacylnn evet ben Almanya’da yaşıyorum riskli bir durum olmadıkça sezeryan izin yok normal bekliyorlar