Kızlar 38. Haftadayım doktor bugün bebeğin kordonu boynuna yakın dedi 2 tur dönmesi gerekiyormuş sizce düzelir mi düzelmesi için napabilirim tehlikeli bi durum mu haftaya kadar düzelmezse sezeryan önerdi bu durumu yaşayan var mı 39. Haftada tekrar kontrole çağırdı çatı muayenesi de yaptı sorun yok dedi