Onurbanuu Kızlar bugun alttan muayene oldum dıye mı oldu acaba 5 haftalıgız sıldikce kahvepembe leke geldi birsey olur mu bu haftalarda normalmi doktora yazdım ama henuz cevap alamadım
Nesli664066 Onurbanuu düsük riskin var progestan iğne ve fitil veriri bende öyleyim hala geçmedi benim de
Selim_Alparslan Onurbanuu canım bende progestan ogne ve fitil kullanıyorum korkma bol bol yatak istirahati yap ağır kaldırma eğilme ayaklarının altına yastık koyun yatın inşallah düzelecek