Marryy bende de vardı özellikle sol kasıkta bıçak saplanır gibi ani ağrılarım olurdu. Doktor magnezyum verdi 2 haftadır kullanıyorum 32. Haftadayım ağrılarım biraz geçti. Bugün bir tahlil verdim magnezyum hala biraz düşük kullanmaya devam ettikçe toparlanır diye düşünüyorum çünkü kullanmadan önce daha kötüydüm.