ozhurh Merhaba yenidoğum yaptım bebeğimin açlık kan şekeri düşük çıktı yoğun bakımda gözetim altında şuan, sürekli kan değerlerine bakıyorlar tokluk kan şekeri iyi bu durumla karşılaşan oldu mu
Kubra998 ozhurh benimde öyle oldu canım bebeğimin sekeri düşüyormuş 10 a kadar düşmüş dedi hatta sonra sarılık basladi dediler mavi ışık tedavisi aldi
Larraa ozhurh Merhaba konuyla ilgili bilgim yok ama gebelik şekeriniz var mıydı? O etkiliyor mu acaba?
ozhurh Kubra998 açlık kan şekeri 48 çıkıyor normalde 70 olması gerekiyor sanırım düzenli takip edilecekmiş kaç gün hastanede kaldı sizin bebeğiniz
ozhurh Larraa gebelik şekerim olup olmadığını bilmiyorum açlık ve tokluk kan şekerine bakmıştı değerlerin normal dediği için şeker yüklemesi felan da yapmamıştım
Kubra998 ozhurh vefat sebebini bulamadılar maalesef sekeri düşmüş dediler sonra sarılık basladi sarılık tedavisi alırken midede kanama basladi sonra akcigerde bobreklerse sıkıntı cikmya basladi derjen entube edildi sonra da vefat etti 4 gün dayanabildi melegim