Birumud merhabalar, benim de bir kızım var . 2. Yi hiç düşünmüyorduk. Kızım kardeş baskısını çok yapınca haksızlık mı yapıyoruz düşüncesi oluştu. Kendimizi ikinci bebeğe psikolojik olarak hazırladık. İkiz olduğunu öğrendiğim an ağlamaya başladım. Sizin gibi yetememe korkusu yaşadım. Ancak şu an 28+3 teyim. Alıştım bu fikre . Altından kalkacağıma inanmaya başladım. Siz de çok iyi bir anne olacaksınız . Bu tedirginliği yaşamanız bunu gösteriyor. Rahat olun hamileliğinizin tadını çıkarın 💙