izmirmasali35 benim de aynı canım doğum kanalını kapatmamış dedi. Perşembe günü perintolok bakacak. Ona göre doğum şekli kararlaştırılacak galiba. Ayrıntılı ultrason da belli oldu 23 haftalıkken. Şuan 30 oldum hala aynı yerinde duruyor. Bende sezaryen istiyorum.. İnşallah öyle olur