38+3 deyim bugün Nstye bağlandım ağrım çıktı doktorum sezeryana almak istiyor ama alması için bir sebep yok bebek pozisyonu almış ama kafası yanda olabilir dedi çatı muayenesinde normal doğuma elverişli olduğunu söyledi sezeryanda ısrarcı ama ben istemedim yatış reddi verip çıktım başka bir doktora göründüm o beklememi şuan sezeryan için bir gerekçe olmadığını söyledi başına böyle bişey gelen var mı