Benimde bat 9 şubattı o gün açık kahve lekelenmem oldu normalde böyle başlar devam eder lekelenme ertesi güne sökülür, o gün ki lekelenmeden beri ne lekelenme var ne bişey , gecikme 3.gündeyim kasık ağrım ve göğüs şişliğimden başka bişey yok , ha bugün ha yarın sökülür diye bekliyorum da hayırlısı 🥺