ozlemturgay Bende joie'nin park beşiğini alacağım üstünde ilk 1-2 ay kullanmak için extra anakucağı var. Ona sığmamaya başladığı zamanlar için de sallanan anakucaklarından almayı düşünüyorum. En başından beri park beşiklerin tiplerini beğenmiyorum ama gerçekten kullanışlı. Orta yerinden çekiyorsun yanlardan katlayınca küçücük çantaya sığıyor at bagaja git istediğin yerde kullan☺️ Ya da odalardan odalara dilediğin gibi taşı ağır değil bişey değil. Çocuk başını çarptı mı falan muhabbeti de yok. Temiz🌺