İlk olarak yeni anne olacaklara sakin olmanız gerektiğini ve asla korkmamanız gerektiğini söylemek isterim. Öylesine korkmuştum ki gece gram uyuyamadım sabah yatisim yapıldı o zaman bile korka korka giydim önlüğü falan geldiler hadi gidiyoruz diye kendi kendime olmaz diyorum ama gitmek zorundayım çıktım sedyenin üzerine uzandım bindik asansöre zaten gidene kadar benimle sohbet ettiler iyimisin ilk doğumun mu vb . Stresim biraz azaldı. Ameliyathaneye girdik ilk genel anestezi dediler spinal olmazmı bebeği görsem dedim tabiki dediler spinal yaptılar hemde hiç hissetmedim gerçekten hiç hissetmedim zaten iğnenin ucu yay gibi sallanıyor. İlk başta batikon sürdüğünü hissettim birde baktım bitti gidiyoruz dediler şaka yapmayın dedim bak dediler aaa bı baktım tamam bitmiş herşey gidiyoruz. Hemen odama getirdiler kiyafetimi giydirdiler spinal anestezi bende 3.5 saatte geçti sonrasında yurumem için geldiler. Çok korktum acaba yapabilir miyim diye ilk doğumum olmasına rağmen bu acıyı ilk kez hissetmeme rağmen öyle kolay kalktım ki hemşire bile çok şaşırdı şuanda 2. Yuruyusumu desteksiz yaptım. Sakın korkmayın asla size motive olsun diye yalan yazmadım hepsi gerçek ama şunu diyiyim çok iyi geçti hiç korkmayın 🤍🤍