Eyluluzun Arkadaşlar adetim 5 gün gecikti ama dün akşam kan vardik 0.5 çıkmış böyle olup yükselen varmı
Masalceylan Eyluluzun ben 21 gün gecikmeyle öğrendim hep bi ümit veriyordum kan ama negatif çıkıyordu 😂
Alya05 Eyluluzun bu son iki ay sanki Herkeste bir adet düzensizliği olmuş İnşallah yükselir değeriniz
Eldgrn Eyluluzun bu kadar gecikmeyle yükselmez gibi, siz yinede olmazsanız kan verin belki geç döllenme olmuştur.
Eyluluzun Masalceylan ay çok mutlu oldum adetim hiç böyle gecikmezdi hala olmadım dün akşamda kocaman bi negatif duyduk 😂