FaziletB Canım diş eti çekilmesine genelde ilaçla tedavi verilmiyor. Günde en az 2 defa fırçala(Sabah-akşam) kanasa bile hergün fırçala ki içindeki pis kan dışarı çıkabilsin. Fırçalamanın ardından tuzlu suyla gargara yap. Buarada dişlerini sert fırça ile değil yumuşak hassas uçlu fırçalarla fırçala bastırmadan hafif bir şekilde. Oral-B'nin şarjlı diş fırçaları var inanılmaz mükemmel bir fırça onu kullanmanı tavsiye ederim. Tedaviye gelince diş eti çekilmen çok fazlaysa cerrahi müdahale gerekebilir ama şuan dişini ve diş etini göremediğimiz için çok bişry demem doğru olmaz en iyisi bi doktora görünmen olur canım.