Nesliii1 Merhaba kızlar 32. Haftalık hamileyim pembe sulu bir şekilde yoğun akıntım geldi ağrın yok ama korktum yaşayan var mı aranızda yarın sabah kontrolüm var doktora danışacağım ama 😔
Granit Benim doktorum akıntıda değişiklik ,kanama ,herhangi anormal bir durumda direk gelmemi söylemişti yani bebek hareketleri nasıl ?bence içinizi rahatlatmak için hastaneye başvurabilirsiniz .