Kızlar iki gündür post atıyorum ilk defa yumurtlama günüm iki gün sürerken 4 gün sürdü . Ve az önce tuvalette peçeteye çok hafif iki damla iğne ucu kadsr kan geldi . Kasığım da adet gibi sancı var. Gebe olma ihtimalim yok çünkü iki hafta önce nornal adet oldum sizce bu durum normal mi ilk kez başıma geliyor daha once başına gelen var mı ne diyorsunuz çok bakıyorum daha önce bu durumu yaşayanlara kaliteli yumurtlamissin vs demişler