Yagmur1991 sezeryan ücretini 3600 dediler. Ben epidural olduğum için 400 lira fazla verdik. Sendika indirimi oldu. İndirimle 3300 oldu ücret. Eğer öyle bir imkanınız varsa kullanın. Hastane odası gayet güzel ve kullanışlıydı. Paket olarak lohusa şerbeti, yenidoğan kıyafeti, battaniye, balon, doğumdan sonra diyetisyen ve çocuk doktoru muayenesi. aklıma gelenler bunlar. Sormak istediğiniz başka bir şey olursa sorabilirsiniz.