Merhabalar kızım dün doğdu kakasını dogum sırasında yapmış enfeksiyonu çıktığı için yoğun bakıma aldılar çok üzülüyorum sütüm de çok yok pompayla sağdım ama kanıyor ne yapmalıyım Bi beş gün kalacak galiba:( sütümü sagsam da gelmiyor nasılsın sut götüreceğim