Aynı durumu şuan bende yaşıyorum 40+1 deyim sancım var fakat açılmayı tetiklemiyor 3 kez çatı muayenesi yapıldı ama açılma hala yok. Pazartesiye kadar bekleyelim dedi doktor eğer kendi sancın ile açılma olmazsa suni sancı ile doğumu başlatacağız dedi