Pinarkorkmazer Edizhr ay valla bana da geçmiyor😂 eşime diyorum on gün sonra oruç tutulacak meğer on gün sonra daha Şubat ayıymış 😂 deli karı diyor
ShutUp Edizhr inanın benim içinde öyleydi öğrendiğimde daha 4 haftalıktı minnoşum şimdi 36 ya giriyoruz ve çok çabuk geçti dönüp baktığımda ne ara bu noktaya geldim diyorum. Sona yaklaşınca sizinde öyle olur eminim. Sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻
Edizhr Pinarkorkmazer 😂😂al işte valla Dr 2 hafta sonra gel dedi çok merak ediyorum şu an ne kadarlık onu bile kestiremiyorum 3+4 falan da yinede insan emin olmak istiyor
Edizhr rumikaa ayyy ne güzel maşallah inşallah bizde görürüz o günleri canım hayırlısı ile kucağına almak nasıp etsin rabbim
Pinarkorkmazer keyfimin-kahyasi-misin benim de öyle martın 20 si gibi doğum yapacağım 😂😂😂 Allah Allah diyorum ne çabuk geçti günler oysa daha 30 haftalık hamileyim hahahha nerden baksan fiyasko
keyfimin-kahyasi-misin Pinarkorkmazer ahah bende 30+2 yim gunelrden falan haberim yok pek eşimin tatilinden tatiline haberim oluyo🤣🤣
Aslihan-ozkan Edizhr inanın herkese aynı şeyi söylüyorum bende 7+5 teyim. Sanki zaman donmuş ilerlemiyor gibi 5 haftalıktı öğrendiğimde.. Sanki 30 yıldır Ocak ayındayız
Edizhr Aslihan-ozkan daha cok başındayız yaaa🥹 insan göz açıp kapayıncaya kadar herşey biraz ilerlemiş olsun istiyo
seyma0661 Edizhr aynen bişey kalmadı 6 hafta diyelim 😂 ilk haftalar yaza denk gelmişti ya bi şekilde geçmişti şimdi kış evde oturuyoruz bişey yapılamıyor onun için biraz sıkıcı geçiyor