Kızlar idrarımı yaptıktan sonra sol tarafım belimden kasıgıma bir sancı giriyor ama cok şidetli sonra yavaş yavaş azalıyor bugun sabah olmaya başladı bu neden olur acaba bilginiz var mı ya üfff bu acıdır sanki böbregime vurur gibi ama kasıgımada vuruyor gaz sancısı gibide aynı zamanda ne anlam veremedim bilen var mı