Pazartesi test yaptığımdada buraya atmıştım o gün kan verdim 0 dı bugün tekrar test yaptım ya testlerim mi bozuk acaba. Çok fazla kasık ağrım var ama neyden dolayı ağrıyor bilmiyorum. İkinci görselde içini açıp biraz karattım net görünsün diye. Normalde görebiliyorum ama kamerada daha silik çıkıyor

