ErsBegAs 18.30 kız istemeye gidiyoruz kuzenime ben anlık 18.12 evde böyleyim.. Benim bu oburluk şaka mı??
Burnosunn_annesi ErsBegAs afiyet olsun sanada bebişide 🥰bende mide bulantısı azaldı demir ve kan ilacına bağlıyorum bu ara cok yememi davul oluyo karnım😂😂
aysegulpolat121 ErsBegAs bende 30uncu haftadan beri oyleyim ozellikle gece cok acikiyorum su an 31+4uz 😂❤️
Maviss718 ErsBegAs Hamileyken hiç iştahım olmamıştı toplam 4 kilo almıştım ama emzirme döneminde çok yiyesim geliyor 🥲
AnayimBenAna_ ErsBegAs canımı yoğurtlu makarna çektirdin oldumu şimdi 😂 afiyet olsun ama makarna sana çok kilo aldırır ilk kızımda çok yedim 20 kilo aldım 🤭 şuan 31 haftalığım sürekli bişeyler yemek istiyorum
ilayda_96 ErsBegAs çok kilo aldım hamile kalmadan önce yemek aklıma dahi gelmezdi ama şimdi oğluşum sürekli aç sürekli vuruyor yiyim diye 🤣🤣