Merhaba kızlar 34+5 deyim, ve iki haftadır aşırı bir uyku halindeyim. Hocamız henüz doğum yöntemi için konuşmadı ama bebek baş aşağı pozisyondaymış. Merak ediyorum bu halsizlik uyku halinin doğum habercesi olma ihtimali var mı? Sizin son haftalarınız nasıl geçmişti?